Gömd bakom en mask..

Godmorgon allesammans, sovit gott? :)
Det har iallafall jag gjort!
Lite seg fortfarande men ändå rätt pigg för att vara jag hehe, blir lätt så när man inte gör så mycket.
Dock är det nog mer beroede på den hel galna helgen hehe.

Bjuder på en till bild från helgen, jag sprang runt gömd bakom en mask och ja måste säga att de va faktist lite roligt sådär hehe.
ÅÅh mitt snygga röda hår, jag älskar mitt snygga röda hår.
Va en bra ide att färga håret men ja fick stressa en del på lördagen innan festen dock.
Va röd färg överallt haha, nää inte riktigt så illa ändå.
Guh va ja snackar massa strunt bara märker ja, ska nog sluta nu ;)

PS: masken har jag gjort själv med hjälp av lite saker från Panduro :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!