Hälsar på mamma :)

Hejsan hoppsan alla, vatt lite tyst men jag mår bra.
Är för stunden och hälsar på mamma en sväng, tittat film med brorsan och så.
Dock har jag sovit hela dagen, va så sjukt trött för att jag sovit lite dåligt och vaknat hastigt i ett par dagar.
Skönt att sova lite iallafall :P
Just nu sitter jag och kollar på X-men med min bror och mamma.
Har även sett wolverin eller va den heter, där det bara handlade om Logan i filmen och den va ritigt bra faktist.
Vill ha fler sådanna filmer, det är ett måste :P
Sitter även och skriver på en shoppinglista för Ullared haha.
Ska förmodligen åka dit på onsdag med farfar och mamma om det nu blir av men ska iallafall köpa saker som behövs till hemmet och lite jullappar :P
Bland annat ska jag köpa en ny potatisskalare haha för min har gått sönder så det står som nummer 1 på listan och som nummer 2 kommer en varm kappa till Bella.
Dom säljer mycket billiga djursaker där så ska se om dom har något varmt för henne.
Hon ska va tomte i år iallafall hihi, hitta världens sötaste tomtedräkt hos lechien.se.

( bild från: www.lechien.se )

Vad tycker ni? :)
Postat av: Madicken

Ha en bra Lördag kvääll :D

2009-11-14 @ 21:49:27
URL: http://conler.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!