Idag blir det lussebulle bak! :D

Muums, har längtat som en tok efter dessa goda bullar så idag ska det bakas.
Farfar kommer på besök så ska baka och fika med honom så det blir en trevlig dag.
Får se hur mycket jag orkar med idag, sovit väldigt dåligt igen.
Har blivit nya trenden att sova dåligt känns det som.
Är jätte måcga som knapt sover..undra va det beror på egentligen.
Tror att folk är för stressade och sätter för mycket press på sig i dagens samhälle.
Vi alla borde ta och sakta ner lite och tänka på våran hälsa innan alla blir sjuka.
Blir bara fler och fler sjuka och är inte det ett tecken på att samhället fungerar för dåligt??
Nää vi behöver alla ta det lugnt och äta lite lussebullar hihi.
Så idag är det juligt värre med lussebak :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!