Jag skrev till Kanal 5 om dejting hehe..

Och här har ni brevet som jag skrev: 

Hejsan!

Satt och fundera lite på det här med att hitta en partner och det är ju fruktansvärt svårt i min ålder men så kom jag och tänka på att sveriges kändisar får egna dejting program.Det är på tiden att det är lite mer vanliga människor som får göra sådanna saker.Kolla bara på tv3, ensam mamma söker.. där måste man va mamma för att få vara med och tänk då om man är en ung tjej som jag som vill hitta mannen i sitt liv och är trött på vanlig dejting då borde man göra ett såndat program.Hade vatt hur roligt som helst.Som tex Ung tjej söker eller ja som i mitt fall Emelie söker hehe.Är inte ofta man sett en sådan ung tjej i tv som söker kärleken, vi borde väll få en chans också?Tycker jag låter som en fruktansvärt rolig idé och hjälp på traven.

Vi har också behov hehe!

 

Mvh Emelie ***** (21år från Götebrg) http://mlinyh.blogg.se

En himlans bra idé va tycker ni haha?


Vad tycker ni? :)
Postat av: Världens bästa Nina

Är det inte en jävla massa unga brudar med i tv, som söker kärleken? Typ som i "Mammas pojkar" och "The Bachelor"

Fast du kanske bara är lite ego och vill ha ett eget program? ;)

2009-11-04 @ 22:22:05
URL: http://snottra.blogg.se/
Postat av: Dejtingsajter

Fick du något svar från kanal 5? Har du provat några <a href="http://dejtingsajter24.com">dejtingsajter</a>? Om du har det har du några att rekommendera?

2009-11-11 @ 22:53:13
URL: http://dejtingsajter24.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!