Morgon promenad slutade med...

...lite nätshopping! :P
Hehe när jag kom in från min promenad med Bella så tänkte jag att va fanken varför inte köpa lite julklapar nu så slipper jag springa i stan.
Hur bra som helst så jag börja kolla runt på nätet men det dåliga var att jag hitta bara saker jag ville ha hahaha.
Och det var sååååå nära att jag klicka hem dessa två men i sissta minuten kom jag till mitt vettiga jag och sa NÄÄ JULKLAPPAR VA DET!

( bilder från: www.nelly.se )
Koftan är från Vero moda och kostar 449kr och den korta blazern är från vila och kostar också 449kr.
Hmm, borde finnas att köpa ute.
Vila butiken i Allum nästa!?

JULKLAPPAR VA DE, fyy skäms!!!! ;)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!