Saftiga plagg för vintern som man bara måste ha...

Bästa nätbutiken just nu måste vara Chap n lle för dom har så sjukt mycket snygga och riktigt saftigt tuffa kläder.
Jag vill ha mycket svart och mörka saker men det kan bli tråkigt om det inte finns detaljer på dom men denna butiken har mycket snygga kläder i min smak så man blir hel sjuk så fort man tar sig en titt.
Denna gången fann jag två klädesplagg och två par skor som ligger på min önskelista.
Har shopping förbjud av mig själv för stunden hehe, bara julklappar till andra ;)


Det första plagget är ett linne som ser vanlig ut på framsidan men på baksidan har den ett helt fantastiskt mönster, man behöver inte visa brösten för att vara sexig utan kan ta ryggen istället hehe :P
275kr kostar det linnet och finns även i svart..mmhmm lovely :P
Sen så har vi en sjukt söt kofta, lite dyrare mn så värt prist.
Det kan va kallt när man är på fina ställen också och en stor cardigan kanske inte är bästa valet då ;P
449kr och fanns även i något ljusare färg om ja inte såg helt fel :)

649 och 699 är priset för dessa två godsaker.
Behöver inte säga mer än mmmhmmm LOVELY! JULLAPPAR MAMMA haha... ;)

( bilder från: http://chapnlle.com/ )


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!