Sökandet efter den perfekta vinterjackan...

Den fortsätter tyvär...
Börjar dock bli lite brottom då det är väldigt kallt ute nu och skulle vatt sönt med en gosig jacka.
Hitta en på MQ idag från Peak Performance som jag tyckte var skit snygg men 3500kr, hmm lite överdrivet.
Hade en snygg form dock och den va blå, jag blev allt kär i den.
Frågan är om man kan slänga så mycket pengar på bara jackan nu i vinter??
Ska ha skor med och lite annat så det blir ju en del pengar.
Får fundera lite på det och se om jag hittar något annat.
Ta mig en tripp in till stan någon dag och kolla runt där för i Partille fanns det inte mycket.
Allum är inte fel men föööör lite vinterjackor i min smak :P

Haha apropå handla så kom jag och tänka på Ullared.
Den helt urflippade tvserien som dom har om ullared nu är ju bara pinsam.
Fan va folk skämmer bort sig, ja tycker det e så pinsamt att bara titta på det haha.
Dock vill jag åka dit innan julen och shoppa men fan inte va med på tv och göra bort sig helt med att vara besatt i Ullared.
Så jäkla underbart är det inte att gå där haha.

Det går en fin gräns på hur mycket man kan sämma bort sig ;)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!