Våffel-kvällen?

Det är söndag och inte vilken söndag som helst utan farsdag MEN, istället kör vi på våffel-kvällen!
Jag, Petra och Freja ska ställa oss och göra våfflor.
Jag vet vad ni tänker, men det är ju sent på kvällen...och?
Hehe det är alltid gott med våfflor oavsett vilken tid på dygnet det är plus att Freja är hungrig och jag och petra är sugna haha.
Så våfflor blir det kväll, vad blir det för er?

Jag är egentligen en typisk amerikanskapannkaks-människa haha, långt och inte normalt ord att skriva men men.
Så våfflor är inget ja äter allt för ofta dock är det väldigt mumsigt och jag brukar äta våfflor med farfar på våffeldagen hehe.
Pannkakor eller våfflor? det är frågan... :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!