Back on track!

Hänt mycket dom här dagarna men nu är jag back on track förhoppningsvis för ett bra tag framöver så att vi slipper massa öppehåll.
Så iallafall, dagens göra blir att städa, ta en långprommenad och sen umgås med Petra.
Det är lixom det vanliga som händer nu för tiden hehe men det funkar för mig.
Oooh snart är det även dags för julpynt haha.
Jag är ju alltid tidig med sådant som ni vet nu vid det här laget och det börjar ju närma sig julen.
Inte många månader kvar :P
Så ja ska börja shoppa för mitt lilla sagoland som kommer ta sin plats hos mig :P
Nu när jag bor som jag gör så måste jag ju få göra det lite speciellt och ha värsta sagolandet.
Kommer ta massor med bilder så att ni får se, guuh va jag längtar :P
Nä ska sätta igång här nu innan petra och freja kommer men skriver senare ikväll ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!