Bara två dagar kvar och sen drar...

...jag till Rostock!
Ska bli så förbannat skönt att komma här ifrån vill jag låva, det behövs efter all smärta och sådant trams.
Ska festa och shoppa som en tok :P
Apropå Rostock, måste köpa ett resekit med shampo och sådant samt lite leggings med.
Hmm, va behöver ja ha med mig!?
Får fundera på det i morgon och packa ner det ja ska ha.
Hehe det lär ta sin tid så lia bra att börja så fort som möjligt :P
Men sminket får ja inte glömma, det är väldigt viktigt!!!!!!
Och under tiden jag gör min lilla shopping lista inför och i rostock så kan ni få lyssna på min favvo låt just nu :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!