Jag har bestämt mig...

Jag ska fan bli frisk igen!!!
Om de så ska behövas göra med press och ja ska behöva stupa så ska ja fan ut och springa ut och gå, gymma som ja gjorde förr.
Gråta tårar av blod, ja får ge allt helt enkelt.
Så kanske folk kan sluta kommentera mitt liv och sluta va så fördomsfulla för att det finns sjuka människor.
Jag ska helt enkelt ta kol på mig själv med dagliga sysslor som alla andra kan göra.
Sen vill jag inte höra ett ljud när jag är så sjuker så ja inte vet vem ja är för de är just de ni vill utav mig.
Börjar med att jogga och köra minst 2 timmars promenad varje dag.
Sen tar vi gymmet och ökar det till 5 dagar i veckan plus att maten kommer ändas bestå utav pulver.
Ska tyna bort och bli så som ja va innan, så inte ett jäkla ljud från någon sen! :) tackar för allt puschande!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!