Konstgjord energi??

Va inne på hälsokost-butiken Life idag innan jag åkte hem och handla lite.
Känner mig ju trött väldigt mycket och ja ville ha något som slår på så man får en extra kick så ja fråga om något sådant i butiken och fick med mig lite paket hem.
Gerimax Ginseng, ett kosttillskott som man tydligen ska bli pigger utav.
Hon i butiken hade börjat ta de och sa att hon va som en stuttsboll, hon såg förbannat pigg och glader ut och tänk om det kan vara så pass.
Iallafall så tänkte jag att va fanken, det kan ju inte skada att prova eller hur? :)
Så idag har jag tagit min första tablett så ska jag fortsätta med det ett tag, har så det räcker i 3 månader så blir jag inte pigg kommer ja klaga :P
Se upp alla som jobbar på Life då hehe..

Så vad tror ni, kan de vara en tablett med energi? :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!