New moon, jag längtar!!!!!

OOh snart är det verkligen dags, den 20 november blir det premiär för fortsättningen av twiligt!!
Det datumet har gått fram och tillbaka nu hur länge som helst men äntligen är det den tjugonde som gäller.
Jag tänkte bjuda med min lillebror på den filmen för han ville också se den så det blir att köpa massor av godis och snack och så tänkte jag att vi skulle äta något gott ute innan eller efter bion.
Blir som en hel kväll med brorsan och det är roligt :)
Förra gången vi va på bio så hade vi sjukt roligt och vi var nästan helt ensamna i sallongen.
Va dock ett tag sen så det får allt bli att vi ser den tillsammans.

Här är dom trailer som har släpts, så sjukt spännande :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!