Spotify is the shit!

Har märkt det att den senaste tiden så är det alltid Spotify som åker igång så fort jag vaknar.
Det har blivit rena besattheten men det är ju så smart.
Finns all musik och du kan göra massor utav härliga playlist´s.
För stunden spelar jag Goo Goo Dolls med låten Iris, förbannat bra låt och är en av favvo låtarna just nu.
Funderar ju lite på vad man ska ge folk i julklapp och så kom ja på det att man kan ju ge dom fria månader på Spotify, jag menar dom flesta använder sig utav det nu och varför inte slippa reklamen och få lite gratismånader i julklapp?
Hur smart som helst, tror det kommer bli en utav julklapparna som jag köper i år.
Sen tänkte jag på lite tidnings prenumerationer till tex farfar och mamma kanske?
Brukar va poppis att få hem lite sådant kul :)
Blir bara svårare och svårare med julklappar nu för tiden, ju äldre människorna blir hehe.
Apropå Spotify så måste ni lyssna på Melody Gardot med hennes senaste album "My one and only thrill".
Ett skit bra album och man gillar den typen av musik som Michael bublé gör.
Jag gillar sån musik bland annat för den ger än en sådan varm känsla tycker jag.
Mycket bra skiva inför julen måste jag säga, när det är ruggit väder ute tillsammans med en kopp varm chocklad eller té och så lite myspys i soffan med en filt :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jonas H Svensson

Jag håller med dig angående Spotify, that´s da shit! ;) Jag har Spotify på alla datorerna och vi spelar hela tiden här hemma.



Var med och tävla... http://jonashsvensson.se/2009/10/26/vill-du-att-din-blogg-ska-synas-tavling/

2009-10-28 @ 16:32:01
URL: http://jonashsvensson.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!