Väntan..

Varje morgon väntar jag med att öppna mina ögon för om ja kanske väntar tillräkligt länge skulle du ligga där bredvid mig.
Så som jag vaken är, bär jag sorgen med mig om att aldrig få se dig.
En stilla ro på morgonen av en önskan att de kan finnas en chans för mig, en chans så som så många andra fått.
Varje dag då solen skiner väntar jag och hoppas att jag ska få se solnedgången tillsammans med dig.
På klippan vid havet blundar jag och tar ett djupt andetag, håller de i några sekunder....
Finns du där när jag öppnar ögonen och andas ut?
En sorg av att dagen paserat utan dig, din famn och värmen.
En dag då det borde varit vi och inte jag.
Så när jag sen lägger mig för att blunda tar jag ett djupt andetag igen och vänder mig en sista gång för att riktigt önska att när ja på morgonen vaknar ligger du där hos mig....



En liten dikt såhär i natten.. :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!