Blogg blogg blogg BLOGG? VMAAAAA!!

Vatt rätt tyst i bloggen för min del, mått lite konstigt igen och så har ja haft min bror på besök hela veckan.
Så min vecka har sett ut på följande vis, film film och så lite film och sen lite mer film och IDOL!
Haha låter kanske tråkigt men har faktist haft en riktigt trevlig vecka med min bror.
Plus att nu har min katt Freddie kommit hem också så de käns ju kul :)
Har ni kollat på IDOL? det har ja gjort, varje dag :P
Haha skrattar så ja håller på att dö varje gång, att folk kan göra bort sig så mycket och inte fatta att dom verkligen inte kan sjunga.
Och så såg jag ju Kissies bror som alla nu pratat så gott om och ja trodde att det va ett skämt.
Killen kan ju inte sjunga, va har sverige för öron egentligen??
Ni måste ju vara tondöva hela bunten känns det som, himla tur att juryn inte är tondöv iallafall!
Sen va det några som självklart skulle vara lite nakna i tv också haha.
Vissa gör allt för att synas!
Iallafall så kan man skratta gott när man tittar på idol och sen finna lite favoriter bland alla röster.

( bilder från idol: www.tv4.se )

Och så kommer vi till mer musik och härligheter, snart är det ju dags för VMA:s och guuh va ja har längtat.
Trodde dock att vi skulle få följa VMS:s med Kenza men nu såg ja ju att de va Blondinbella som ska göra de.
Fick mig en chock där och va tvunget läsa varför, stackars Kenza har blivit sjuker.
Fick nästan tårar där, snacka om att Kenza måste känna sig förtvivlad som inte kunde åka.
Hon har ju jobbat som en tok för detta, ångest rakt igenom.
Usch, medlidande till max!
Hoppas dock att hon får chansen nästa år för det är något som hon gör jäkligt bra sitt samarbete med MTV.
Iallafall, natten till måndag gäller det.
Då får man vara vaken hela natten för du kan alltså följa den live klockan 03:00 och så har dom en pre-show från 02:00 så det är bara att bunkra upp med massa mums och kanske lite kaffe eller redbull så att man kan hålla sig vaken :)
Får inte missas :P


( bild lånad från: www.mtv.se )

Vad tycker ni? :)
Postat av: Maria

Hej där :) Tänkte bara berätta att om du följer idol så finns det en blogg som du kanske vill kolla in och följa, vem vet :) Den har med idol att göra. Adressen är http://www.mariasidolblogg.blogg.se

2009-09-12 @ 15:14:01
URL: http://mariasidolblogg.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!