Godkväller eller godnatter? hihi

Hejsan hoppsan bloggen, va det än är så är det trevligt iallafall :P
Sitter och snackar med vänner och lyssnar på musik.
Kan inte sova så kan lika bra göra annat eller va säger ni!?
Idag tog ja mig en lååång cykeltur hem till min mamma och guuh va ja har kramp i benen nu haha.
Bra med motion iallafall :P
Måste köpa mig en egen cykel för det är sjukt kul att cykla, låter som en 3 åring haha.
Men har ju inte cyklat sen jag var liten så nu är det extra roligt :P
Lånade min kompis cykel en sväng, va snällt utav henne.
Ni skulle sett första gången ja cykla med henne, guuh va ja skratta.
Det va så sjukt roligt och hon skratta skit mycket för att ja tyckte de va så kul.
Va ska man göra när man inte cyklat sen man va liten haha.
Jag vet, ja är en jäkligt lättroad människa ibland men det är väll tur det :P slipper man ha tråkigt hihi!

En cykel som faller mig i smaken, va tycke?? :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!