Jag har märkt att jag...

...har tappat stinget att blogga.
Kommer inge intressant ur det jag skriver, beror nog på att ja har så mycket i huvudet just nu som jag behöver ordna upp.
Mycket gammalt skräp som spökar och känner att de blir bara en deppig blogg.
Vill ha en rolig blogg, skriva mycket kul också och inte bara tråkigheter.
Får försöka komma ur min bubbla och hitta tillbaka till mitt skrivande.
Kanske tar en stund men de kommer nog snart igen ska ni se så undertiden får ni stå ut med kanske lite sega blogginlägg :) SORRY!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jonas H Svensson

Blogga som du vill och om vad du vill, lite eller ingenting. De som e intresserade kommer finnas kvar. ;)



Kram

2009-09-21 @ 15:50:28
URL: http://jonashsvensson.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!