Mensvärk..pinsamma mens-historier

Efter att ja hade hängt upp tvätten och lagt in ny tvätt i maskinen så fick jag en sådan smärta i magen.
Mensvärken är här igen!!!
Va faktist längesen ja hade det så blev lite paff.
Har fått i mig en tablett nu så får hoppas på att de ska gå över eller iallafall lugna sig så att man kan somna.
Sjukt jobbigt att röra sig när man har mensvärk.
Tur att man inte har PMS iallafall, hade vatt mindre kul för söta C i moron i så fall.
Jupp, ja kan va en riktig bitch när ja har PMS.
Så satt jag och fundera på alla pinsamma stunder man haft när man fått sin mens.
Ni har säkert vatt med om någe pinsamt så som en röd fläck på dina vita byxor eller någe liknande.
Men inget har nog slagit de som den tjejen va med om, hon som spydde i direktsändning.
Guuh va pinsamt, hon blev verkligen känd som tjejen som spydde i tv.

Jag hade inte viljat jobba i tv om ja hade så svår mensvärk haha!!
Det pinsammaste jag vatt med om i en sådan sitvation måste va när ja va och fika och helt plötsligt fick jag min mens och de va som rena vattenfallet kom på en å samma gång och det blev en stor röd fläck på stolen.
Guuh va ja skämdes, som tur va så va de inte någon mer på cafét än jag och kompisen så ja sa till och dom tog in stolen och sa att de hade tydligen hänt förr.
Va väll 15 år tror ja så är ett par årsen men de glömmer ja aldrig.
Dock slår det inte att spy i tv haha som tur är :)
Någon som vatt med om en sådan pinsam mens-insident? hehe


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!