Movie night med mamma!

... = två kassa filmer! :P
En spansk skit film med namnet REC, någon slags konstig zombi variant med ett virus som var orsaken till galenskaper.
Är ju precis inte något nytt med kassa zombie filmer, dom dyker upp i alla olika former nu för tiden
Iallafall väldigt dålig och den andra filmen va ju inte bättre.
Jag fatta inte ett skit av den filmen, den va rent ut sagt bara psykad haha.
Nästa gång väljer ja film men vi fick iallafall den ena filmen gratis då ja hade fått en "hyr en film gratis" - kupong för att jag var nyinflyttad så slösa inte allt för mycket pengar på skit filmer :P
Men men, har iallafall haft en trevlig kväll med mamma :)
Nu blir det väll snart att försöka sova, om jag lyckas med min hosta då förstås.

Vi hade mycket godisa och cola iallafall hihi, mums mums!! :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!