Pickaboooo på mitt egna lilla vis :D

Och nu vill ja ej höra att de inte stavas pickaboooo för de vet ja att de inte gör men ja gillar att skriva så.
Blir lixom mitt egna ord då :P
Iallafall, nu är jag hemma och de e rätt skönt men ändå deppigt.
Saknar ju min C som en tok och det är lika jobbigt varje gång att lämna han men men..det är ju ett bra teckan :)
Haft en toppen helg, som sagt va ju lite festligt i fredags hos C med hans vänner och i går så var jag och han ute i smögen och tog en fika och promenad med Bella.
Toppen mysigt verkligen, vi satt och prata om gamla minnen och ja lärde känna varandra mer helt enkelt i solen vid hamnen där och Bella va super glader för hon fick mängder av uppmärksamhet av alla som gick förbi.
Va mycket hundar nere på smögenbryggan så Bella va hel glader över det.
Dock har hon haft en tuff bilfärd idag och spytt massor så nu ligger hon helt lam i soffan stackarn.

Hehe idag hade jag lite mer att skriva märker jag men får ta en paus nu för ja måste baka tårta och sådant med.
Farfar fyller år i dag så i morgon så kommer han hit och fikar.
Jupp, hela 65 år blir gubben och ja ska baka hans favorit tårta nämligen en prinsesstårta med EXTRA stor marsipan ros på :P
Viktigt med rosen ser ni, den får man inte missa och spec inte när han fyller 65 år.
Måste snart hänga tvätt med och försöka få upp en hylla i köket också, ja sätter mig i fulla lass nu ser ni :P
Hihi aja får väll sätta igång här :P hej så länge!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!