Regn regn och REGN!

Guuh va trist väder och det slutar inte häller :(
Va ute nyss med bella så hon kunde få kissa men det blev snabbt för sen börja hon gny och ville in.
Stackan gillar inte regnet och fryser så, inte lätt när hon är en nakenhund.
Nu ligger hon och gosar i soffan medans jag äter lite fil och bloggar.
Ska snart fortsätta med mina hushålls sysslor och hänga tvätt :)
Ska även försöka mig på att sätta upp en hylla i köket, måste använda en slakborr och den som ja fått låna av farfar är inte nådig hehe.
Man får ta i när man ska borra och ja som inte har en sådan kraft...hmm..
Haha om inte annat snörrar ja runt medans borren sitter fast i väggen som på den där reklamen för IF med mössen som ska sätta upp ett gökur eller va dom nu heter.
Borde filmat de hela ifall det skulle bli en rålig händelse :P
Nä nu ska jag hänga tvätt :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!