Singel igen..

Godmorgon allesammans, eller va ska man kalla det!?
Vakna iallafall nu men är sjukt trött, kan dock inte somna om.
Lite för mycket tankar i mitt huvud som vanligt.
Blev singel igen för ett par dagar sen och det känns ju sådär roligt.
Tyckte om personen fruktansvärt mycket så det svider i hjärtat mer än något annat.
Dock är det bara att gilla läget och försöka att inte tänka påt och gå vidare.
Blir ingen dejting mer nu, fokus på mig själv istället.
Är så less på att det aldrig fungerar så det måste va ja som inte är 100% ännu och det måste jag fixa.
Ja måste veta vem jag är till fullo, jag måste älska mig själv och mitt liv, jag måste känna mig någorlunda glad och frisk.
Dom här tre sakerna är så viktigt om man ska kunna dela sitt liv med någon annan och det vet jag så mycket väl om men ibland vill man kunna ta reda på allt detta med en person vid sin sida.
Tror inte det fungerar dock...

Passade faktist på att hänga upp tvätten så nu sitter jag här i mitt sovrum och känner doften av äppelblom, nytvättade kläder.
Det luktar så gott, ska köpa en stor flaska med sådant sköljmedel nästa gång :P
Rogivande att sitta och lyssna på tvättmaskinen, den är så tyst så det är som en liten vaggvisa hehe.
Apropå vaggvisor, ska nog ta och lyssna lite på cornelis vreeswijk.
Han om någon trubadur kan alltid få mig på andra tankar! :)


Vad tycker ni? :)
Postat av: Emillie

usch, tråkigt för dig :( Hoppas du mår ok ändå.. kram!

2009-10-01 @ 22:40:55

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!