Spela habbo med mig? haha...

Min bror har börjat spela ett spel på nätet, nämligen habbo hotel.
Där du då kan skaffa dig ett eget hotelrum och fylla det med massa möbler.
Kostar lite dock men är rätt roligt att mublera och en bra sak för ungdommar att göra istället för ut och supa.
Så nu iallafall har jag blivit medlem haha, snott massa möbler av min bror och har mina söta små rum.
Har man inget att göra på kvällarna så är det bara att in och hoppa runt bland alla rummen och skriva till roliga människor.

Såhär ser mitt lilla habborum ut för stunden :) och där har ni mig haha!
Ja hur mycket fjortis och barnsligt detta spelet är på en skala de bör man ju inte gå in på haha men man skrattar gott av alla konstiga folk där så något ni måste prova en tråkig regnig dag :P

Ni kan också vara med och spela på www.habbo.se :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Fint rosa rum du har fixat :P

2009-09-14 @ 16:23:26
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: revan

ja vill ha 20 mynt eller 1 mynt bara

2009-12-14 @ 19:35:50
URL: http://www.habbo.se
Postat av: jonas

hej! kan inte du som är vuxen fixa så att jag kan få lite mynt? :D jag heter JAMBOE på habbo

2010-02-23 @ 22:25:00
URL: http://jonassen.blogg.se/
Postat av: @girls@power@ (-.-')

Hei<3 , Gulligt fest elr Chill rum ;')

Tkr du ska kolla in mitt rum, sök på mig elr adda mig på @girls@power@

2010-05-25 @ 19:15:22
URL: http://habbo.se
Postat av: ddde

Det heter mÖblera! Med ÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

2011-06-03 @ 11:18:55
Postat av: Anonym

Gthotel.org är mkt bättre man slipper köpa mynt för riktiga pengar :) spela det ist ;)

2012-01-19 @ 21:57:09
Postat av: Najst1

Besök min habbo blogg! Haha... www.tuffan.blogg.se Där jag interjuvar olika ägare till rum och lite allt möjligt...!

2012-04-22 @ 19:07:44

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!