Stor städning och bella bus..

Håller på för fullt här och städar och tvättar så att de blir fint, dumma bella har kissat i soffan så tvättar sofföverkastet nu.
Konstiga ryck hon har i bland den där tösen men men..
Tog en lång promenad med henne nu så hon har väll förhoppningsvis kissat ordentligt för en stund.
Är snart klar här iallafall så då blir det nog någon film, ingen idol eller något sådant kul idag så får hitta på någe annat hehe.
Händer inte mycket för en tjej som är sjukskriven, har dock börjat piggna till mer och mer nu så de känns bra :)
Joo, stora punkten för dagen...jag ska laga pannkakor till mat idag hihi.
Film och pannkakor är inte fel :P med jordgubbssylt till och ett stort glas mjölk.
Börjar faktist bli hungrig nu men har vatt väldigt duktig idag, städat för fullt här och tatt itur med disken som va som ett berg efter veckan med emil.
Blir ett berg när man inte orkar och så försöker man diska och så blir det mer laga mat saker och så ökar berget haha.
Men nu e berget borta :P och de ska väll hålla sig borta med :)
Hahaha inget vettigt att skriva märker ja..bara massa snack om disk och bellfis ju.
Jaja..får ställa mig och laga lite pannkakor och se om ja har någe vettigt att skriva sen :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!