Min shopping :)

Köpte lite nytt till håret, tre par olika klämmor och så blev det ett par söta rosörhängen hehe!

Vad tycker ni? :)
Postat av: nnnb

Ooooohh like it!!

2010-04-22 @ 20:49:27
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Postat av: nicole

SV: Tack :))) jag har allt mellan D och E kupa i vissa fall och jag tog en Medium, Sitter tajt över tuttarna och pressar in dom lite men det funkar. får ju inte vara för puschup i en kyrka hahaha :)))

2010-04-24 @ 09:59:13
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Postat av: nnnn

Svar: nej tvärt om. trodde den skulle vara kort men till mig går den nästan ner så den slutar precis över knäna! :)) Hade gärna velat ha den några centimeter kortare. Jag är 173 ungefär. Man ser på bilden när jag står med min syster ganska bra dock har den åkt upp lite där, så det plus nån centimeter kanske haha (A) Men jag älskar den verkligen jätte skön :)

2010-04-24 @ 10:55:11
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!