Vill stanna borta..

...inte vara här och nu.
Inte vara då, vara borta.
Borta, bara borta.
Tystnad för en stund, kunna andas, sova, vara lycklig fullt ut.
Kunna känna sitt hjärta slå som det ska.
Vill inte höra mitt hjärta slå.
Vill bara höra tystnad, höra ett lugn och inget brus.
Utan denna känsla, en känsla som är svår att föklara...
Du kan inte andas utan att ta i, ditt hjärta slår så hårt så du både hör det och känner det ända upp i halsen.
Illamående på allt som påminner dig, äcklad var ända dag utav de.
En yrsel och värme där du både fryser och svettas.
Skrikande ljud inombord men ingen hör de..bara du!
Tårar som bara rinner, tårar som inte går att förklaras.
Bara du och mörkrett, ensamt..
Vill bara bort, vill ha det ljust, andas utan att tänka, sova, vara lycklig alltid...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!