Alla hjärtans fucking dag?

Yeh Yeh jag vet här ska man vara på topp och fira allt man älskar, men näää är inte på topp.
Istället blir det hallonrulltårta tillsammans med min Bellfis.
Jag ska säga er att min hund har nästan slurpat i sig hälften själv!!

Mumsigt, äta bort sina sorger kallar jag detta för haha!
Brorsan kommer hit sen och håller mig sällskap.
Vi ska äta lite mat tillsammans och säkert glo någon film.
Just nu kollar jag på Resident Evil, himla bra hjärte film hahaha ;)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Mickis

Haha resident evil, wtf ^^

2010-02-14 @ 15:39:21
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!