Det är jävligt obehagligt att bo på ett ställe...

...där man inte är välkommen.
Folk snackar skit om än och ser snett på än när man går förbi.
Och det roliga är att ingen känner mig så man kan undra var allt kommer ifrån...
Det som får mig att stanna är att jag åtminstone är säker här ute och känner mig trygg när jag går ut med bella på kvällarna.
Det finns inte en chans att man kan bli våldtagen här ute eller överfallen och de gör att allt är bättre än att bo i stan.

Nu ska ja gå och hänga upp tvätt och sortera kläder, vårrensning bland saker allt som ja inte använder ska ut.
Blir nog en del, onödigt att ha kartonger med saker och kläder i som man ändå aldrig använder..

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!