Godmorgon i stugan :)

Fy fasen vilket väder vi har, fortfarande massvis med snö och dom säger ju att det ska ha snöat mer och kommer snöa mer.
Jag vågar inte titta ut haha.
Vill verkligen inte ha mer snö nu utan vill ha vår så jag kan ta fram min skinnjacka och ha vanliga converse på mig.
Sommaren kommer nog förhppningsvis bli väldigt varm.
Blir den inte det med tanke på all snö så blir ja fan förbannad haha.
Då håller jag med Johan glans om detta jävla land vi bor i hihihihi.

Idag blir det att luncha med mamma och farfar och shoppa lite mat osv så att jag har något hemma.
Helt tomt här hemma nu så det behövs.
Sen ska jag även till läkaren och se vad han har för roligt att berätta denna gången.
Blir en rätt stressad dag för allt ligger så nära i tiden så vi får se hur det går för mig.
Tänkte baka lite ikväll också, har inte gjort det på länge så något roligt får det allt bli.
Ska hem till Carro i morgon och hälsa på så då kanske ja kan ta med mig något om jag bakar det vill säga.
Carro har en liten bebis i magen så hon ska få en söt lite babydräkt av mig.
Fruktansvärt härligt med barn och hon ser så glad och söt ut med den lilla magen.
Gravida kvinnor ser oftast så lyckliga ut och det är roligt :)
Himla glad för Carros skull :)

Nä nu blir det att smita ut med Bella så hn får kissa :) skriver senare! ♥

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!