Madonna VS. Pamela!?

Jag har verkligen blivit helt sold på märket Club L, dom har sjukt mycket snygga partykläder och nu har det kommit ytterliga tillskott hos Nelly.se´s utbud av Club L.

Det som är riktigt coolt med dessa t-tröjer är att hela bilden på framsidan är gjord utav mönstertryckta paljetter.
Inte en vanlig t-tröja utan verkligen skit läcker för fest.
Det jag undrar är om paljetterna verkligen sitter fast ordentligt.
Jag menar, det hade ju inte vatt så snyggt om delar utav bilden försvinner i tvätten!? hehe
Annars var det verkligen skitsnygga toppar för fest eller om man vill va lite extra blingad en kväll på stan med väninnorna :)
Ska man våga sattsa på att bilden stannar kvar eller glömma hela idén? :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!