Nagel fix..

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så då roar jag mig med att beställa hem lite nagel prylar.
Måste seriöst fixa till dom nu när dom börjar bli långa och fina igen.
Just nu är dom röda mina små naglar, lite snyggt sådär :)
Har börjat älska färg på naglarna så har faktist införskattat mig lite nagellack i roliga färger men jag måste ju även ha en naturell look liksom så en liten lätt fransk manikyr kan passa sig fint.
Mina manikrprylar är slut så kan behövas fyllas på.
Himla krångligt att hitta bra saker på nätet bara, finner inte min favvorit märke som jag alltid brukar ha men något vettigt borde de väll ändå finnas.
Får väll se va jag lyckas kamma hem för något kul :P
Nä om man skulle ta och sätta igång riset? hehe
JOO, hostan är mycket lugnare nu så snart är jag helt på hugget igen :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!