Blää..

Såå jäkla seg jag är nu, vatt ens väng med brorsan och fixat lite och så har jag lämnat en film och ja känner mig som smör i benen.
Vet inte varför men ah är väll bara väldigt seg idag hehe.
I morgon måste jag dock va på hugget för då ska jag gymma plus att jag kanske får ta bort min tandställning med.
Guh va skönt det hade vatt om jag fick det.
Ska väll inte hoppas på för mycket men drömma kan man ju allt hihi.
Känner inte alls för att ha kvar den nu, haft det så jäkla länge så orkar verkligen inte med den längre.
Skit störande när saker fastnar i tandställningen när man ätit.
Spec om man äter ute, man kan inte le på hela kvällen ju hehe.
Ska ut på middag med Petra och hennes kille eller va de är hehe på lördag förmodligen och äta middag och dåå vill jag va utan tandställning!!
Får se hur det hela går helt enkelt.
Nä nu ska jag sega lite och snacka med lite folk :) skriver i morgon! sov gott ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!