En vampyrs bekännelse..

Vaknar som vanligt mitt i natten och det börjar bli riktigt tradigt att det ska fortsätta såhär.
Dock finns det inget att göra åt saken än att bara vänta tills det går över....

Det blir att se en gammal goding istället, en vampyrs bekännelse.
I huvudrollerna bland annat brad pitt och tom cruise, mins ni den filmen?
Ja den är från 1994 om ja inte är helt ute och cyklar så det är ju ett par årsen den gjordes.
Dock enligt mig den bästa vampyr filmen genom tiderna!
Har ni inte sett den så är den allt värd en chans ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!