Himla söt mobiltelefon :D

Himla trött idag för Petra satte mig på hårda prov igår haha.
Vi va ute och gick fram och tillbaka flera gånger te affären så jag blev helt slut.
Den tjejen har ju ett tempo som är till duga haha men kul va de.
Va kul att umgås lite med vänner, det behövde jag.
Vi lagade mat tillsammans och det blev riktigt gott plus att vi kolla på film och diskutera lite roligt inför hennes födelsedag.
Tror det kommer bli en rolig födelsedag för henne :)
Kollat runt lite på presenter till henne och det finns ju så mycket men nu har jag hittat vad jag ska ge henne och jag tror att hon kommer bli väldigt nöjder :P
Sen så fick jag mig ett ryck och se vad det fanns för utbud av mobiltelefoner på marknaden just nu, inte för att jag har tröttnat på min men kan alltid va kul om man hittar något roligt och självklart hitta jag något haha.
Kanske inte en telefon som passar mig när jg är så pass gammal men hade lätt köpt den till min lillasyster som första mobiltelefon om den fans med svenska :P

EN HELLOKITTY TELEFON :P
Hur coolt är inte det :P
Kanske ska köpa och ha som extra telefon haha, jag vet jag är allt lite barnslig.
Tror därimot min mamma hade älskat denna telefonen då hon är väldigt förälskad i allt som har med katter att göra hihi.
Kanske kan va en rolig födelsedagspresent till henne? hihi
Hon är ju trotts allt lite barnslig av sig :P
Hoppas den finns att köpa ett bra tag framöver hihi :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!