Idag bär det av hemåt :)

Har spenderat tid hos mamma och min bror över nyår osv och nu är det dags att ta sig hem.
Skulle egentligen hem för två dagar sen men då kom det värsta snöstormen vilket inte kändes så kul att släpa hem allt med och speciellt inte Bella som fryser helt hysteriskt bara vi går utanför dörren för att kissa.
Iallafall, ska bli skönt att komma hem till min säng och allt.
Apropå hem, det är väll snart dags att slänga ut julgranen?
Håller aldrig koll på när det är utan den brukar stå där ett tag och sen är det barr överallt men det är de allt värt.
Den är ju så fin att titta på :P
Dock kan det vara bra om den inte är inne när jag ska göra om lite hemma.
Ska göra det lite myspys med nya saker som jag snackat om.
Känner att jag behöver en stor förändring i mitt liv så då passar det bra att börja där hemma och med mig själv.
Kommer bli toppen :)
Aja, ska sluta skriva nu och packa ihop mina saker men kommer säker skriva något när jag kommer hem.
Om jag inte har blivit en snögubbe då vill säga hehe ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!