Inget "Året som har varit"-lista utan "Året framför mig"-listan! :P

Hejsan alla, hade ni en trevlig nyår?
Det hade iallafall jag, blev dock inte att stanna uppe hela kvällen för jag mådde ganska dåligt så somnade.
Vakna till vid 12 slaget för att bella skälde helt hysteriskt av smällarna så jag passade på att gå och och titta en snabbis sen va det hopp ner i sängen igen.
Både vatt dålig över jul och nyår nu men men det e ju trotts allt ett nytt år nämligen 2010.
Jag tror att detta året kommer va ett fruktansvärt bra år för mig och mina nära och kära.
Jag känner det på mig, hade inget nyårslöfte som att sluta röka osv för det fungerar aldrig men dock har jag planerat lite.
Det blir att snart köpa sig ett gymkort och börja träna igen för att se om jag klarar av det.
Hade vatt så kul om man kunde lyckas bli lite friskare utav de.
Blir att kämpa men det ska allt gå bra :)
Och när jag väl känner mig redo så ska jag sluta upp med mina cigg fasoner och bli rökfri :P

Och så sitter jag nu här och det är ett nytt år, det känns lite lustigt.
Vart försvann år 2009?
Allt gick så fort och jag hann med mycket konstigheter under det året.
Många gör en slags flashback av året i bloggarna men mitt har vatt så dåligt så jag tänker inte göra det utan istället ska jag blicka framåt hihi.
Så här kommer min årslista för 2010 :P

1. På första plats har vi "komma i form" och med det menar jag få ett hälsosammare liv och göra mer än att bara vara sjuk.
Den första delen av "komma i form" blir att köpa ett gymkort och börja träna med brorsan och mina vänner.
Hur det går återkommer jag med :)


2. På andra plats blir det "RESA", jag ska se till att resa lite och se mig om i världen.
Blev inget resandet 2009 då jag skaffa hund men detta året blir det av.
Nu det senaste har jag varit sjukt sugen på att åka till thailand så det är något jag får fundera över.
Vill bo fint och mysigt och ha en härlig strand i närheten, uppleva en annan kultur och äta god mat med vänner :)
Sen får man inte missa den roliga shoppingen så klart hihi.


3. På tredje plats blir det "göra om mitt hem".
Jag ska ändra lite i min stil och ta in lite mer färg så som lila och en turkos blå ton.
Dessa färger har fallit mig i smaken den senaste tiden och jag har hittat en lite mer modern stil i hela shabby stilen så det blir att inreda med lite mer färg :)
Bland annat ska jag göra mig den perfekta garderoben som ja så tjatat om det senaste två åren haha.


4. Och på fjärde plats blir det att skapa en ny MLI stil :)
Jag ska ha en mer mjukare och romantisk á la chanel stil i kläder och mitt hår ska fortsätta i röda toner.
Fortfarande en och annan guld och nit detalj kommer smyga in bland pärlor och benvita kläder ;)



Och hur det blir lär ni ju märka då året går :)
En sak är säker, Belfisen kommer vara naken hela året hihi!


Vad tycker ni? :)
Postat av: dannie

Hehe vad roligt! :)



Allt bra med dig? kram!

2010-01-02 @ 11:59:34
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!