Längtar till vår och sommar nu..

Jag vill kunna använda massa fina sjalar och min snygga skinjacka som ja inte hann använda så mycket, ha massa olika färger på converse osv.
Vill bland annat ha ett bar ljusgula mer mot benvitt håller och ett par marinblåa converse.
Sen vill jag kunna gå med massa fina klackar och tunna leggings.
Kanske ett par söta Odd Molly linnen och mängder utav vakra rosetter och diadem i håret.
Längtar som en tok, satt och titta på lite sommar bilder från min trädgård.

(hehe en bild från dagen då ja fylde 18 år, en härlig sommarkväll :P)

Vill ha sommar NUUUUU!!!♥


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!