Lördags mys :)

Det blev lite lördags mys här hemma hos mamma.
Vi gick och köpte lite godis och hyrde en film, något ja inte gjort på länge nu.
Det blev den nya Star Trek filmen jag jag måste säga att den var väldigt bra faktist.
Inte stort fan av Star Trek alls, minns serien som gick när jag var liten och jag tyckte den var sååå otroligt löjlig men detta var något helt annat.
Mycket roligare och coola efekter så det var allt en bra idé att göra en film i dagsläget då det finns mer teknologi att anvädna eller va man nu ska säja hehe.

Har ni inte redan sett filmen så rekomenderar jag den faktist, lite chokerande haha.
Tänker faktist se uppfljaren som tydligen ska komma om jag fattat det rätt :)
10 ♥ för detta lördagsmyset :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!