Många rosa Chailatte stunder framöver :)

Va ju som sagt på IKEA förra veckan och då hitta jag något som sååå passar mig.
Är ju besatt av rosa plus att jag älskar att dricka Chailatte och kaffelatte så då blev det två snygga ROSA lattekoppar :P

15kr styck det är ju som hittat :P
Ska köpa flera men ville ej köpa många för va rädd att dom skulle gå sönder på vägen hem hehe.
Ska ta mig en tripp dit snart igen och införskatta mig ett helt lager :P
Sen så köpta jag bland annat en jätte snygg lila lampa och massa ramar för min lilla modevägg :P

Himla fin fint blev det :P

Nä ska fortsätta med maten nu och lyssna på favvo låten just nu, Alexandra Burke med låten Broken Heels!



Kycklingen står och steker gött i ugnen nu :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: Kelly

OJ så fina! tack för tipset..dessa ska köpas! kramar!

2010-01-26 @ 16:13:55
URL: http://kellybiddle.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!