Natta skavsår och spa grubbel..

Vakna som vanligt av världens mardrömm det ja kallar natta skavsår hehe.
Vet inte va ja ska göra om det blir att skratta eller gråta, man är ju så van nu vid det här laget.
Iallafall så har jag legat och vridit mig och försökt somna men nä då det funkar ej.
Ja känner att en semester hade vatt förbannat skönt.
Bara vara själv på ett hotell någon stans och kanske göra lite spa saker.
Få slapna av och bara vara en stund.
Kanske skulle gör något sådant nu i februari, ja menar det är ju inte ofta man åker bort längre.
Ska banne mig kolla runt lite på nätet och se om jag hittar något mysigt ställe att åka till.
Sweden hotels är en bra sida med massa paketerbjudanden, där kanske man kan hitta något.
En lite spa stund för mig själv någon stans här.
Lättare om det finns paketerbjudanden tycker jag.
Går ju snabbt att boka osv hehe.
Hmm, får fundera lite på detta och se vart man hamnar :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!