Drömmer mig bort till Rom, Paris och den franska rivieran...

Skulle vatt så underbart att få komma bort och göra något annorlunda, lite romantic i dom mest vackraste städerna och bara njuta av livet med den man älskar.
Blev så avensjuk när jag fick se alla underbara bilder från en väninnas tripp till paris så fantasin började flöda sen satt jag benkad framför google och hitta massvis med helt underbara bilder som enligt mig skriker romantik och helt enkelt ett underbart liv.
Jag bara måste få uppleva världen mer :)
Äta italienska mat på något litet ställe på roms söta gator, besöka alla sevärdigheter som man hört så mycket underbart om och på kvällen kunna njuta av en flaska vin med min kärlek och bara strosa runt på Paris gator.
Ja gud, drömma kan man hihihi! :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!