Förberedelser inför BELLA&TYRA Show!

Måste ge tjejerna stor eloch för programet.
Trodde inte det skulle bli något vettigt och roligt för folket att se men ack va ja hade fel.
Nu vill jag inte missa det live alls för dom e verkligen skit roliga.
Så iallafall mina förberedelser ser ut såhär:

Läsa lite i mina två favorit tidningar, äta lite glass så magen är kall infr alla skrattanfall och hälla i mig lite loka så att jag inte blir torr i munnen haha.
Okej, ena tidningen är kanske lite tant varning för vissa men faktum är att jag älskar blommor och inredning så jag blir lika lycklig varje gång det kommer ut ett nytt nummer.
Jag börjar allt bli lite tant hehe :P TANT MLI at your service hihi!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Mamma

Jag e gooootttesugen gummmman! Vill ha sådan glass mums. Det är en jättefin blogg du har min lilla gumma. Kraaaaaaaaaaaam från Mamma

2010-03-18 @ 17:48:22

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!