Hur FAN kan man mobba en flicka för att hon blivit våldtagen!!??

Vuxna människor i detta samhället, har ni ingen skam i kroppen eller va fan är det frågan om?
Jag skäms att vara svensk i detta fallet för det är pinsamt vilket land vi lever i.
Hur fan kan ett helt samhälle behandla en 14 årig flicka på det viset.
När man har vatt med om en sådan sak känner man skam och en fruktansvärd smärta som inte går att förklara och då få stå ensam om det med massa VUXNA människor som mobbar än...jag förstår inte hur folk kan vara så elaka.
Jag skäms över detta land, fy fan vilka vidriga människor vi har här!!
Och att folk vill göra bort sig så, jävla PLADDER KÄRRINGAR säger jag bara.
Va fasen, håll er till era egna liv istället för att springa runt och snacka skit om andra.
Att ni kan sova om nätterna, jag är så förbannad asså!!
FY FAAN!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6849037.ab

Vad tycker ni? :)
Postat av: otextat

visst är det fruktansvärt, människor är grymma. och korkade.

2010-03-26 @ 22:49:47
URL: http://otextat.blogg.se/
Postat av: Kimmaja

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-05-15 @ 11:20:24
URL: http://kimmaja.blogetty.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!