Hyresnämnden!

Det är fasen tur att vi har detta i sverige för det är inte riktigt klokt hur folk kan bete sig när det gäller lägenheter.
Vissa människor borde fasen skämmas, försöka slänga ut folk på gatan va är det för fjantiga fasoner.
Det är allt jag har att skriva!
Fy skäms!


Nu har jag sagt de och då vill jag säga hej till alla UNDERBARA människor som läser min blogg.
Ni andra som jag ser kan ta och sluta med de nu med än gång för ni har inte här att göra! :)
Tänkte iallafall skriva lite kort att jag har de rätt tufft med sjukdommar och sådant just nu så det är därför jag ej skriver så mycket i bloggen men det kommer igen med tiden.
Måste bara få ihop allt igen och komma upp på fötterna :)
Så ha tålamod mina vänner :)

JOO, just det!
Tänkte fråga om någon har sett denna tröjan i en BIKBOK affär för jag har letat som en tok efter denna.
Vill haaaaaaa!


Ser ni den såå snääääällla berätta för mig!!! :P Tack på förhand hihi PUSS

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!