Idag vill jag blogga om två plagg som..

...jag hitta hos Lindex när jag var ute och shoppa här om dagen.
Saknar som sagt sommaren och mer värme i luften så allt som skriker vår och sommar tilltalar mig väldigt mycket.
Kunde dock inte köpa allt jag såg och ville ha hos Lindex men jag kom iallafall hem med ett plagg :)

Denna toppen fick följa med mig hem, såg den på skyltdockan och kunde inte låtabli för den va såå fin.
Tyckte väldigt mycket om trycket plus den silvriga dragkedjan på baksidan.
En skit snygg oversize tröja enligt mig så många + för den :D

Och så har vi då dom två andra plaggen som jag får skaffa mig vid ett senare tillfälle :D

En skit snygg grå kort skinnjacka och en blå bustier.
Ha den blå bustieren till ett par höga shorts och en kavaj i marinblått, lite pinuppa utav det hela.
ÅÅh va ja längtar till sommaren :P
Iallafall, många tummar upp för Lindex.
Dom har fått mycket roligare kläder måste jag säga och deras webshop är ju en gudagåva för alla närshoppare :P

( bilder lånade från: www.lindex.se )

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!