Lite brunare och väldigt prickig hihi!

Kom nyss tillbaka efter en skön träning med lite solarium som final.
Så sjukt skönt att bara ligga där i värmen ca 15 minuter och drömma sig bort.
Man blir verkligen avslappnad om nått så nu känns det som jag har fått nya små energitroll i mig hehe.

Har inte vatt så fint väder idag, solen kom fram en stund men sen blev jag duschad av en inte så trevlig skur.
Borde skaffa mig ett litet paraply som man kan ha i väskan när det är nödfall.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det middag med fruktsallad som efterrätt :D PÖÖSS

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!