Twitter, Facebook och fan hans moster!

Så jäkla överdrivet, är det bara jag som tycker att det här med internet har gått liiite för långt?
Man ska ju ha allt i dagsläget och jag får ont i huvudet jag bara tänker på att hålla koll på massa sådant också.
Okej, facebook är ju en smart grej när det kommer till att få kontakt med gamla vänner osv men twitter?
Va ska de vara bra för? haha.

Aja och nu över till något annat.
Jag och Petra va ute och dansa igår och det var sjukt roligt.
Inte haft så kul på länge och ja va ju inte i sängs för än klockan 8 typ haha.
Fuller blev jag så världen vinglade lite när jag gick..hmm eller va det jag?? hihi
Det blev en hel del shhhhhlager musik hehehe, inte såå lockande men när sensuella isabella kom så va det helt ok hehe.
Vi sjung eller snarare skrek så mcket på dansgolvet så nu har ja nästan tappat rösten men det var de fan värt haha.
Många plus till Petra som lyckades få ut mig, vi hade ju faktist riktigt roligt :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!