Kissie snor bilder från mig haha!

Här har ni orginalet:
http://mlinyh.blogg.se/2009/july/maxiklanning-med-nitar-och-rosa-plata-klackar.html


Printscreen från http://kissies.se

Ja jag säger då de haha!
Man kan iallafall fråga eller länka!!

Vad tycker ni? :)
Postat av: ♥Emma♥

Va dåligt tycker också hon kunde fråga!

2010-06-10 @ 09:55:15
URL: http://missesf.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du tjock eller varför lägger du inte ut bilder på dig själv

2010-06-10 @ 11:28:44
Postat av: Känner du en som bor på BJÖRKÖ

hej jag hittade din blogg genom ''falsk sanning'' & såg du vet med skorna att du hade varit i ALLUM jag bor i partille där allum finns. Så jag kollade in din blogg & såg att du faktiskt bor på BJÖRKÖ! min låsas syster bor där med: Pappa, farfar, farmor & hennes lillebror Hugo. Hon heter IDA o har en bror som heter hugo och en pappa som heter Håkan Så jag undra bara om du känner henne?

2010-06-10 @ 22:32:42
Postat av: Steffy Lynn Jonsson

Men den där Kissie och Amandavardet och alla dom där, dom kan inte vara friska! :o

2010-06-11 @ 18:42:57

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!