Kos om ca en månad och några veckor :P

Förlååååt för dålig uppdatering men verkligen haft så mycket annat för mig så blogg har lixom inte funnits i mitt huvud MEN..
Nu ska jag blogga om massa tänkte jag :P
Funderar över vad jag behöver köpa inför resan nästa vecka och den listan har blivit lång.
Tänkte att man shoppar säkert där också men kan ju behöva lite bas iallafall.
Så först på listan är en resväska.
Hittade en resväska på Rusta som inte va allt för dyr och väldigt rymlig för ca 500kr och det borde väll ändå räcka?
Ja menar, lägga massa pengar på en resväska e väll ändå onödigt eller?
Självklart ska den vara rosa så man VET att den är min hihi.

Sen så har vi då innerhållet, där är jag lite kluven MEN har kommit fram till att många olika bikinis är ett måste!
Hittat några snygga på H&M som jag funderar skarpt på iallafall.


Något i den här stilen kanske??
Allt på bilden kommer från H&M, visst har dom snygga saker.
Iallafall, några party klänningar är ett måste.
Shorts för det har jag inga och så några söta linnen till de.
Sen sandaler för de kan va gott att ha några olika :P även något par klackar får följa med.
Sen kommer ju självklart alla hygienprylar och lilla plattången hihi.
Hmm va behöver ja mer??
Får fråga Petra haha...

Vad tycker ni? :)
Postat av: Steffy Lynn Jonsson

Wow jag måste bara ha den blåa tröjan :D<3

2010-06-11 @ 18:44:29

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!